Svetainės medis|    
  Pagrindinis   Vaikams ir jaunimui Tėvams  
Pranešk
Vaikų linija 116 111

Naujienos ir naujienlaiškiai

/2009-06-02/

Pagalbos ieškantiems vaikams - nemokamas telefono numeris

Rugsėjo mėnesį Lietuvoje pradės veikti nemokamas, bendras visoje Europoje „Pagalbos vaikams linijos“ numeris 11 61 11. Tokiu būdu valstybė prisiima ilgalaikius įsipareigojimus stiprinti pagalbą vaikams, teikiamą lengviausiai jiems prieinamu būdu – telefonu.

 „Ši „Pagalbos vaikams linija“ sustiprins vaiko teisių apsaugą Lietuvoje, padidins informacijos apie socialines paslaugas sklaidą ir prieinamumą. Skambinančio vaiko problema konsultantų bus perduodama tam tikram socialiniam partneriui – savivaldybės vaiko teisių apsaugos, krizių, pedagoginėms psichologinėms tarnyboms, vaikų dienos, socialinių paslaugų, pirminės sveikatos priežiūros centrams, kurie galėtų skambinančiajam suteikti jam reikalingą pagalbą“, – linijos paskirtį pristatė Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos direktoriaus pavaduotoja Simona Bronušienė.

„Pagalbos vaikams linija“ visų pirma skiriama labiausiai socialiai pažeidžiamoms vaikų grupėms: augantiems socialinės rizikos šeimose, vaikų globos institucijose, nusikalsti linkusiems, svaiginančias medžiagas vartojantiems, mokyklų nelankantiems, smurtą ir prievartą patiriantiems vaikams. Pasak Simonos Bronušienės, „Pagalbos vaikams linija“ yra tiltas sunkioje padėtyje atsidūrusiam vaikui, jungiantis valstybės ir nevyriausybinį sektorius, veikiančius vaiko teisių apsaugos srityje. Tik glaudžiai bendradarbiaudami mes galime pasiekti geresnių rezultatų ir užtikrinti vaikams geresnę ir laimingesnę vaikystę“.

Linija bus nemokama skambinantiems iš visų tinklų ir taksofonų. Planuojama, kad „Pagalbos vaikams linijoje“ į skambučius profesionalūs darbuotojai atsilieps darbo dienomis nuo 10 iki 22 val. Kitu paros metu skambinantieji būtų informuojami, kada paslauga bus galima naudotis, suteikiant informaciją apie tai, kur galima gauti pagalbą tuo metu, kai paslauga neteikiama. „Pagalbos vaikams linija“ pradės veikti 2009 m. rugsėjo mėnesį. Šiuo metu organizuojami specialistų, dirbsiančių šioje linijoje, mokymai.

Techniniais šios linijos skambučių centro įrengimo dalykais rūpintis patikėta intelektualių inžinerinių sprendimų lyderei Lietuvoje bendrovei „Fima“. Vaikų pagalbos linijos aptarnavimui bus panaudotas Vilniuje įdiegtas šiuolaikinis kontaktų centras, turintis modulinę atskirų serverių struktūrą bei užtikrinantis kokybišką aptarnavimą reguliuojant ir didelius skambučių srautus. „Fima“ patirtis kuriant vienus sudėtingiausių telekomunikacinių sprendimų didžiausiems Lietuvoje kontaktų centrams „Transcom WorldWide Vilnius“ bei „Lintel“ ir šiuo atveju leido pasiūlyti optimaliausiai tinkantį sprendimą.

„Naudojantis pasaulio kontaktų centrų lyderio „Avaya“ įranga ir IP (internetinio protokolo) technologijų teikiamomis galimybėmis bus galima operatyviai valdyti, paskirstyti skambučius, jų neprarandant ir kiekvienam skambinančiajam užtikrinant profesionalų dėmesį. Džiaugiamės galėdami prisidėti prie šio svarbaus socialinio projekto“, – sakė Telekomunikacinių sprendimų departamento direktorius Eugenijus Kurtinaitis.

Šaltinis vtv.lt

« Atgal

Užsuk sužinoti tai, ką seniai turėjai žinoti, bet niekas nesakė. Atrask, pažink, būk tikras.