Svetainės medis|

Naujienos

/2009-11-03/

Saugesnio interneto forumas – įspūdžiai iš Liuksemburgo

Saugesnio interneto klausimas šiais laikais yra labai svarbus ir aktualus bene kiekvienam. Taip yra todėl, kad virtualiame pasaulyje slepiasi daug įvairių pavojų. Kadangi apie pavojų internete ir taip esame nemažai girdėję, pradėkime viską iš pradžių.
Maždaug prieš savaitę mes, Lietuvos atstovai, turėjome galimybę apsilankyti Saugesnio Interneto Forume, vykusiame Liuksemburge spalio 20–22 dienomis, ir padiskutuoti apie tai, kaip yra ir kaip turėtų būti mokoma apie internetinį saugumą mokyklose.
Pradėsime nuo mūsų – dviejų mokinių ir vienos lydinčios mokytojos – atvykimo į Liuksemburgą. Oro uoste mus pasitiko viena šio renginio organizatorių ir palydėjo į senamiestyje esantį viešbutį „Francais Hotel“. Šiame viešbutyje mes tik nakvodavome, nes visas laikas buvo turiningai užimtas.
1Štai kaip atrodė Liuksemburgo senamiestyje esantis viešbutis.

Pasidėję daiktus ir šiek tiek pailsėję nuvykome į didžiausią Liuksemburge roko muzikos areną – „Rockhal“.

2Roko muzikos arena ,,Rockhal“.

Nors mūsų viešnagės metu roko muzikos arenoje nekoncertavo pasaulinio garso žvaigždės, įdomių užsiėmimų mums tikrai netrūko – turėjome galimybę sudalyvauti hip-hopo šokių ir diskotekos vedėjo muzikos kūrimo pamokose. Vakare, po visų užsiėmimų, buvo surengta diskoteka, kurioje Jaunimo forumo dalyviai rodė, ką išmoko.

3Jaunimo forumo dalyviai ,,Rockhal“ diskotekoje.

Taigi pirmoji diena, kurią visi vadino „ledų laužymo laiku“ (angl. Ice breaking Session),  buvo skirta linksmybėms. Organizatorių sumanymas pavyko, nes tą dieną susiradome nemažai naujų draugų. Tačiau laikas Liuksemburge buvo skirtas ne vien linksmybėms – antrąją  dieną turėjome rimtai dirbti.
Antrosios dienos rytą nuvykome į Jean Monnet pastatą, kuriame ir vyko darbas kitas dvi dienas. Pirmiausia renginio organizatoriai pristatė ir aptarė diskusijų temą. Visi dalyviai buvo suskirstyti į keturias grupes, kurių kiekviena turėjo po vadovą. Darbas grupėmis buvo įdomus ir naudingas – atlikome vadovo sugalvotas užduotis ir diskutavome įvairiais saugesnio interneto klausimais.

45Darbas grupėmis.

Iš kiekvienos grupės buvo išrinkti keli dalyviai, kurie pagrindines mintis pristatė kitų grupių dalyviams ir kitą dieną pasisakė bendrame forume (forume dalyvavo visi konferencijos Liuksemburge dalyviai). Vėliau visiems dalyviams buvo įteikti dalyvavimą projekte patvirtinantys raštai. Gražias akimirkas įamžinome fotografuodamiesi grupėmis ir su forumo rėmėjais.

Po įtemptos darbo dienos leidomės į ekskursiją pėsčiomis po Liuksemburgą.

Pasigrožėję įspūdingais šio miesto vaizdais, vakarieniavome itališko maisto restorane. Kitą dieną dalyvavome konferencijoje, kurioje atsakinėjome į klausimus, keitėmės nuomonėmis  bei dalijomės patirtimi apie internetinį saugumą.
Apibendrindami galėtume pasakyti, jog kelionė į Liuksemburgą buvo labai įdomi ir turininga. Per tas tris kelionės dienas šiek tiek pavargome, tačiau turėjome galimybę susipažinti su jaunimu iš visų Europos šalių, pamatyti Liuksemburgo miestą ir praplėsti savo žinias apie internetinį saugumą, pasidalyti jomis su žmonėmis, kurie gali kažką pakeisti.

Kuršėnų Pavenčių vidurinė mokykla

« Atgal

Užsuk sužinoti tai, ką seniai turėjai žinoti, bet niekas nesakė. Atrask, pažink, būk tikras.