Svetainės medis|
Vaikų linija 116 111

Naujienos

/2011-11-02/

Gabrielės įspūdžiai po „Jaunimo ir Tėvų forumo“ Liuksemburge!

Štai jau praėjo savaitė, kaip grįžau iš Saugesnio interneto Jaunimo forumo Liuksemburge. Šį įvykį drąsiai galima vadinti vienu iš smagiausiu ir  įspūdingiausiu mano gyvenime.

Į Liuksemburgą keliavau kartu su savo mama, kuri atstovavo Saugesnio interneto tėvų forumą. Iš pradžių labai bijojome tokios atsakomybės, bijojome ir kelionės, nes skridusios lėktuvu buvome tik kartą ir tai be persėdimo, bet kai Rygos oro uoste susitikome Latvijos atstovus, kurie vyko į tą patį renginį, nerimo neliko, vienaip ar kitaip visi kartu būtume išsikrapštę iš bėdos.

Kai nuvykome į Liuksemburgą, tėvai ir mokytojai apsistojo viešbutyje, o vaikai Jaunimo namuose, kur pagrinde ir praleidome daugiausiai laiko.

Turėjau pačias nuostabiausias kambario drauges, kuriomis tapo Prancūzijos, Liuksemburgo ir Suomijos merginos. Kitų šalių atstovai taip pat buvo šaunūs ir labai draugiški.

Jau pačią pirmą renginio dieną buvome suskirstyti  i grupeles (raudonoji, mėlynoji, žalioji), kuriomis ir dirbome iki pat renginio ir kelionės pabaigos. Kiekviena grupė turėjo savo kambarį, kabinetą,  kuriame ir vyko visas darbas. Kartu aiškinomės terminus, kalbėjome apie interneto teikiamas galimybes, jo pavojus, darėme plakatus, kurie vėliau buvo pakabinti Jean Monnet pastate. Tūrėjome labai daug darbų, visą laiką buvome užsiėmę, tačiau visas darbas buvo malonus, todėl net nepastebėjome kaip pralėkė diena.

Antrąją renginio dieną  visi kartu išėjome apžiūrėti Liuksemburgo miesto. Buvau sužavėta senamiesčiu. Senoviniai keliukai, tiltai, žaluma aplinkui, vaizdas tikrai gniaužė kvapą. Smagu grožėtis miestu ir būti tokiame dideliame jaunimo iš daugelio Europos šalių būryje. Na o grįžus iš ekskursijos po miestą viską vainikavome virvės traukimo varžybomis. Buvo be galo linksma.

Jean Monnet pastate vykusioje konferencijoje, turėjome galimybę užduoti grupėse sudarytus klausimus politikams, galėjome su jais padiskutuoti apie saugų jaunimą internete, išklausyti jų siūlymų ir jų darbo planų.  Konferencijos metu buvome supažindinti su naujausiomis technologijomis, matėme įvairias prezentacijas ir dalinomės savo patirtimi ir įspūdžiais susijusiais su interneto naudojimusi.

Taigi iš kelionės parsivežiau tik geriausius prisiminimus ir daug energijos bei idėjų naujiems darbams saugaus interneto tema. :-) !!!!

Jaunime būkime aktyvūs, nes patikėkite manimi saugumo internete tema yra labai labai aktuali visoje Europoje.

Aš ir dalyviai iš Latvijos:

Jean Monnet pastatas

Liuksemburgo mieste:
Liuksemburgo mieste

Net ir per vakarienę buvo linksma:
Net ir per vakarienę buvo linksma

« Atgal

Užsuk sužinoti tai, ką seniai turėjai žinoti, bet niekas nesakė. Atrask, pažink, būk tikras.